Descatusare? Ar putea fi si asta o interpretare

- 3.05.2000 - 14.11.2010 -
... o deturnare in sens pozitiv de la directia actuala ...



- (De ce tin minte prima zi? Habar nu am si nici nu ma intereseaza sa aflu. Ah, e posibil sa am memoria vizuala a paginii, de atunci, de jurnal in care am marcat cu majuscule data primului fum. E ca un numar de telefon tinut minte fara motiv. Daca stau sa ma gandesc, tot cam atatea cifre are) -

- 10 ani 6 luni 11 zile si 5 ore-


- cauza: voi spulbera mitul anturajului. Pentru ca de regula convivialitatea si alegerile de viata ale anturajului meu imi sunt aproape irelevante (imi aleg prietenii din anumite motive, nu le voi adopta si comportamentul adiacent celui care mi-a placut la ei), un film a fost deci motivul care m-a lasat cu un mesaj din care am avut de ales: tigari sau viata de cuplu. Am ales ce era mai potrivit momentului - 


- total 3901 zile, vreo peste-jj de mii de hartiute pline de frunze uscate maruntite -

- peste 20 marci incercate din care in final doar uneia fidela -

- alte 20 si mult peste, de mimici dezaprobatoare sau motive, citez "reale" :)) invocate de altii pentru a renunta - cand de fapt fiecare cuvintel nu insemna mai mult decat o realitate mai mult decat binecunoscuta mie; si care tocmai de-asta au avut efect zero :) M-am convins demult ca lumea pur si simplu nu isi da seama ca nu poate convinge pe cineva sa faca un anumit lucru ca pe o favoare dedicata ei! Cu alte cuvinte: de ce as stinge eu tigara doar pentru ca primesc argumentul ca altcineva s-ar simti mai bine? As putea insa ajunge (indirect!!) sa iau in calcul stingerea ei daca ni se arata CU ADEVARAT ca le pasa (de ei prin a le pasa de noi:) ) si doar ca urmare a ceea ce fac pentru noi tocmai pentru ca le pasa. S-a inteles, sper :D. Cert este ca tot o decizie personala ramane in final. Daca va ajunge si la un efect  pozitiv externalizat, este si mai bine :)  -

- cateva mii de euro in minus in conturile bancare care iata! cum ar fi putut sa nu fie acum goale :)  -

- doar cifre sau cuvinte, stiu. Doar o mica statistica personala. Sondajele si cifrele valabile in lume nu m-au pasionat pana acum, de acum incolo cu atat  mai putin -

 - dati-mi voie, pentru mine e un pic mai mult decat orice as putea scrie (si tentativa regizorala:)) din poza cuprinde rezerva din dotare); orice alte detalii legate de durata si viata utila a evenimentului incheiat sunt istorie -

meniu cu warning
aperitiv: celuloza
felul principal: tutun masticabil sau la alegere, ars

Nu mai putin adevarate vor ramane insa vorbele lui Cioran citate aici cu aproximatie "In momentele de rascruce in viata, tigara este un ajutor mai la indemana decat toate evangheliile" . Chiar daca pe moment acest lucru a putut fi o falsa impresie.


Comments