Reguli de convietuire civilizata cu mine

1. Nu mă suni dacă n-ai ce-mi spune.
    Nu suport să tăcem despre acelaşi lucru.

2. Nu caşti/mănânci în timp ce vorbim la telefon.
    Mai bine nu vorbim deloc.

3. Nu mânânci în faţa mea când sunt în magazin.
    Nu mă interesează că n-ai pauză.

4. Nu vorbeşti la telefon nonstop când mă duci cu taxi-ul.
    Nu d-aia te plătesc.

5. Nu-mi faci confidenţe menţionând că nu trebuie să audă
    nimeni. Mai bine taci.

6. Nu mă inviţi la o întâlnire la care stai cu telefonul la ureche.
    N-am timp şi chef.

7. Nu te îmbraci/încalţi ostentativ cu ce ştii că nu suport.
    Ţin enorm la nervii mei.

8. Nu-mi spui niciodată imediat dacă nu rezolvi instantaneu.
    Nu mă faci să aştept.

9. Nu mă presezi/supui exerciţiilor de ambiţie/rezistenţă
    psihică. Sunt campion.

10. Nu mi te aşezi în cale când sunt furios şi nu mă ameninţi
     niciodată. E fatal.

Ăsta-i un scurt inventar al enervărilor mele principale de zi cu zi, al lucrurilor sau faptelor de care mă izbesc curent şi care mă scot din minţi. I-aş putea spune şi Decalogul de folosinţă a micului isteric şi l-aş putea lansa, cu pateuri şi suc, la vreun târg de carte, că-i oricum mai bine scris decât 90% din maculatura de pe piaţă. Bănuiesc că vor exista destui oameni convinşi că lor li se adresează textul ăsta. Îi anunţ politicos şi preventiv că greşesc şi că n-am nici o explicaţie de oferit. 


preluare integrala www.ciutacu.ro

Comments