Avortul unei procupari firesti

Asa cum povesteam anterior, mersul pe strada in Bucuresti in perioada aceasta poate fi o adevarata provocare. Azi a fost o noua zi in care mi-am asumat-o si m-am facut una cu asfaltul intr-un mare stil. M-am prabusit de la incredibila inaltime de 1.58 ca si cand as fi avut doi metri - pe principiul sunt 10 grade afara dar se simt doua. In fine, mergeam eu gratios prin Amzei, cand uitandu-ma in sus cand uitandu-ma in jos si colac peste pupaza, vorbind la telefon. Si ha-ha-ha, hi-hi-hi, ma hahaiam, ma sfatosam si clampaneam cu aparatul la ureche, reusind insa a ma concentra la drum suficient cat sa vad razele soarelui reflactandu-se intr-o portiune sticloasa de asfalt inghetat care imi era exact in drum. L-am vazut, am constientizat clipa ce va veni dar pentru ca uneori am senzatia ca parerile mele sunt indubitabile si pentru ca si ceilalti sa ajunga la concluzia asta au nevoie de intreaga mea atentie, am lasat in plan secund zona de gheata pe care urma sa calc. Iata-ma deci fata in fata cu inamicul, jumate in aer jumate pe sol, si in final cazand destul de neplacut pe noada, coate si putin pe spate. M-am dus ca o mamaliga proaspat luata de pe foc si care inca nu s-a inchegat. Imediat dupa impactul cu solul am constientizat miscarea involuntara si cumva fireasca a capului de a cadea spre spate - senzatia a fost de proaspata omleta encefalica. Cand mi-am dat seama de ce s-ar fi putut intampla m-am bucurat nespus gandindu-ma ca inertia fizicului a facut ca bunoara coatele mele sa aterizeze exact unde trebuie tocmai pentru a evita un impact mult mai neplacut care putea sa se produca. Mobilul imi zburase vreun metru mai incolo, imprastiindu-se in multe zari. S-a mai dus dracului o noua demonstratie de forta a propriilor pareri. Atunci mi-am adus aminte de faptul ca anticipasem un asemenea eveniment si m-am simtit ca in bancul cu politistul care se plimba pe strada, vede in fata lui o coaja de banana si se gandeste "of, iar o sa cad". Mda, asta e. Si asta e la modul general. Si in viata cealalta, a cazaturilor simbolice. De foarte multe ori vezi ce urmeaza sa se intample, dar maruntisuri de moment te fac sa ignori toate semnele care pot anunta un dezastru. Sau daca nu un dezastru, cel putin un eveniment care are toate probabilitatile sa te dezechilibreze suficient cat sa iti intarzie putin viata si care sa iti zdruncine mintea.

Comments