Tintind viata

Azi am fost la tir.
Bestial!
Concluzii, pe scurt:
- primul glont mi s-a dus fix in centru. Aproape ca nu mi-a venit sa cred. Eram extrem de relaxata si stiam ca nu aveam ce pierde, eram acolo for fun, am tintit si bang! 
- pe masura ce trageam mai multe focuri de arma, mana incepea sa-mi tremure, semn, probabil, ca am obosit si ca incep sa rationez procesul: cum tii mana, ce trebuie sa faci, sa-ti tii respiratia, cum sa fixezi tinta, sa iei pozitia potrivita etc. Cu cat gandesti mai indelung un proces, cu atat mai mult creste presiunea pentru lucrul bine facut si elimini elementul de instinct, de impuls, cel care adesea poate face din tine un castigator.
- pe masura ce ma apropiam de final, constientizam ceva destul de ciudat: aveam tot ce imi trebuie sa trag bine insa ratam punctul central. Eram inca in zona de centru, dar nu nimeream centrul centrului. Vedeam cum imi tremura mana in timp ce-mi fixam tinta si nu aveam ce face, nu ma puteam controla pentru a ramane nemiscata. Nu puteam, vedeam punctul tintit miscandu-se sub ochii mei. Nici in proiectele de viata nu poti tinti cateodata scopurile exact asa cum ti le-ai dori, desi te poti declara foarte multumit din punctul de vedere al munitiei personale. Pur si simplu nu te poti relaxa pentru ca ajungi uneori sa iti doresti din ce si din ce mai mult sa atingi tinta si, deci, sa incepi sa tremuri. Lucru care nu de putine ori te indeparteaza intr-un mod trist de esenta.
- inainte de ultimul glont mi-am dat seama ca exista posibilitatea sa nu fi tintit bine ultimele ... multe gloante. Nimerisem in zona centrala (cu exceptia catorva luari urate pe aratura), dar aproape la aceeasi distanta si pe aceeasi directie fata de centrul centrului. Asa ca am modificat punctul de raportare si am tintit altundeva. Superb, aproape am atins din nou centrul. Nu de putine ori in viata mi s-a intamplat sa umblu dupa cai verzi pe pereti crezand ca este ceea ce caut cand de fapt tinteam complet aiurea. 

Dincolo de filosofii, da, este o activitate recreativa foarte draguta, care insa poate deveni usor viciu ... pentru caracterele potrivite :).

Comments