"practic" si profan

ieri am incercat sa caut pe cineva prin skype insa fara sorti de izbanda pana la un anumit punct cand am realizat ca sistemul nu-mi gasea ID-ul solicitat intrucat profilul meu era setat pe invisible, deci ascuns "audientei".
astfel incat am trecut in available si totul s-a rezolvat, reperarea facandu-se aproape automat.

una din regulile nescrise ale vietii este realitatea simpla din spatele principiului de functionare al oricarei oglinzi: trebuie sa te lasi vazut ca sa poti vedea cu adevarat. 

aleg 
sa ma las vazuta si sa-i privesc mai mult de doua secunde doar pe cei care intr-un fel sau altul ma fac sa vibrez.
ii aleg pe cei care mi-ar placea sa ma traiasca, eu deja traindu-i
si daca ei nu ma aleg la randu-le, ma rezum la a ma multumi cu a-i fi cunoscut.
aleg
sa traiesc langa cei carora le pasa.
si nu (numai) pentru ca viata mea ar fi prea pretioasa pentru a o rata impartind aerul cu persoane nepotrivite, ci (si) pentru ca ... dezacordurile care se nasc din amestecul unor corzi care vibreaza cu unele care nu pot sau nu vor sa vibreze este coplesitor.
atat de coplesitor incat risca sa le faca pe cele care VOR sa se simta nemeritorii de a fi parte, vreodata, a unei simfonii reusite.

cand ma uit deasupra liniei pe care o trag periodic stiu ca alegerile mele nu sunt gresite.

Comments