Interviu

      Stiti interviurile acelea tip chestionar care apar din reviste glossy pana in cele mai pur stiintifice si care incep cu desteptaciunea jurnalistica "care este filmul dvs preferat?"
      Ca fapt divers, este genul de chestionar la care cred ca mi-ar fi foarte greu sa raspund pentru ca in momentul plasarii intrebarii imi vin in cap toate filmele, melodiile, trupele, actorii, cartile, si ce-o mai fi care imi plac, asa incat o alegere si un raspuns de moment pot sa nu fie relevante. Mi-ar fi greu, imi plac atat de multe!

      In fine, ieri citeam un astfel de interviu al unei domnisoare care profeseaza in domeniul artelor si incepea cam asa:
- care este inventia dvs preferata?
- dragostea neconditionata.
      Nu am mai continuat, m-am uitat doar putin in zig-zag la ce urma si am recunoscut tiparul clasic al filmelor si muzicii, asa ca am revenit la prima intrebare-raspuns si cred ca am citit-o de vreo ... patruzeci de ori.  Ce Roboscan, ce miros alb, ce unt in forma de stick, ce mers pe luna?

      Un raspuns care arata atat de bine, scris acolo negru pe alb. Oare am fi multi care sa ne putem duce  la salonul de inventica de la Geneva cu drepturi depline pentru un astfel de succes in palmares?

Comments