Tatonari

- simt ca trebuie sa ma justific
- de ce?
- pentru ca ma simt atacata
- de ce?
- pentru ca ceri explicatii
- explicatiile nu inseamna atac
- ba da, cu tonul asta
- iarta-mi tonul. Incerc doar sa (te) inteleg
- putem vorbi normal?
- dar vorbesc normal
- ma tem ca nu e asa ... 
- esti prea sensibila
- ce inseamna "sensibila" pentru tine?
- ca iei lucrurile prea personal
- pai le faci sa fie ... imi vorbesti mie despre ce fac eu, cu cereri de lamurire despre "de ce"urile mele. 
- da, esti prea sensibila
- crezi ca putem tolera un alt gand: acela ca avem puncte de fierbere diferite? 
- adica?
- uite, de exemplu tu te enervezi mult mai repede decat o fac eu, care ma pastrez calma mult dupa ce tu ai luat foc. Sau un alt exemplu: eu detectez foarte acut semne de intoleranta, in timp ce tu iei lucrurile foarte usor si nu te lasi afectat, aproape crezand ca cei care te admonesteaza au de fapt o problema
- da, avem puncte de fierbere diferite.
- si in numele acestor termicitati nesincronizate, crezi ca ne putem alia intr-un nou construct care sa primeasca "best of both"?
- nu stiu cum vine asta ... una e una, alta e alta
- iti pot arata eu ... dar pentru asta ar fi nevoie de rabdare, respirat adanc si atitudine non-judgemental. Crezi ca ar fi posibil?
- cred ca da. Si chiar daca nu pare posibil la inceput, cred ca merita explorat. 
- as vrea sa ne aducem alaturi atu-urile pentru ca ele nu sunt aceleasi si o astfel de alaturare poate face ca slabiciunea mea sa fie punctul tau forte si viceversa. In felul asta netrebuind sa ne pierdem timpul estompandu-ne defectele devenind cel mult mediocri, ci potentandu-ne punctele tari pentru a excela.
- da. Suna bine.

Comments