(Prea)plin

- vreau sa te iubesc
- cum?
- pai cam in toate felurile
- cum vine asta?
- pai vine ca m-as indragosti de tine de dimineata pana seara, de luni pana duminica si cu nesat continuu  datator de nectar amoros
- cum m-ai iubi in felul intai?
- pai te-as amusina de departe, incercand sa te fac sa ma observi
- in felul doi?
- ti-as vorbi mult despre cum am ajuns aici langa tine, despre cum ma faci sa visez la tot ce imi doresc sa ni se intample, despre cum redefinin axa trecut-prezent-viitor in "acum, aici" si ... despre multe altele
- in desert?
- in desert .... te-as acoperi cu simturi de bezea despre care nu stiai ca exista.
- stii ca sunt si garnituri, da?
- stiu ... si mai stiu si ca ele sunt practic nelimitate
- exact! crezi ca le vei putea acomoda pe toate?
- absolut
- pe toate, pe toate?
- pe toate, pe toate
- cum asa?
- pai pentru ca nu vreau sa existe nici un fel de iubire pe care sa nu mi-o acord alaturi de tine.

Comments

Anonymous said…
Asta inseamna ca trebuie sa alung toti ceilalti bucatari din viata mea?
....
In cazul in care esti pe locul 2 sau 3 la aperitiv spre exemplu sunt osandit la acceptarea mediocritatii?
...
Nu ar trebui sa gatesti totusi pe retetele mele?(mie nu prea mi place sa scriu)
...
Ai accepta sa renunti la tot ceea te defineste, sa renunti inclusiv la a gati ca sa accepti ce ti gatesc eu?
...

Poti sa raspunzi? Poate sa raspunda?