Sufletului

Este foarte interesant sa te constati subiectiv, indragostit fiind.
Vezi foarte clar cat de prost iei decizii, cat de incetosat vezi realitatea si mai ales, cat de putin iti pasa de logica...

Dai intaietate celui care te duce in larg si de fiecare data stie si sa te aduca la mal.
Sufletului.

Stii senzatia aceea cand la un moment dat, alegi pe cineva, pe unul singur, in fata tuturor celorlalte alegeri posibile?
Cand accepti sa renunti la libertatea singuratatii?
Cum stii daca esti Dumnezeul corect al vietii tale cand alegi?

Comments

Anonymous said…
M am gandit ceva la asta. Eu am facut deja alegerea si am incercat sa mi dau seama ce m a determinat, ce am stiut. De fapt nu stii. Alegerea nu se bazeaza pe stiinta, pe ce stii despre acel om. Se bazeaza doar pe ce simti. Inchide ochii si vezi daca simti.
Raluca said…
nu, de fapt nu stii
desi cliseul este ca "atunci cand ti se intampla, stii...pur si simplu stii".
Anonymous said…
Cea pentru care pur si simplu stiu mi a dat papucii inainte sa stie si ea.
Femeile sunt ciudate, balanta stiintei la femei poate include certitudinea stiintei unui diamant, masini, clase sociale...