si vad

Din cauza unor probleme de soft, nu mai pot face poze cu telefonul ... sigur ca m-a suparat chestia asta , in conditiile in care atu-ul aparatului in raport cu competitia statea fix in dual camera si in rezolutia impecabila cu care surprindeam lucruri.
Si deci si costul a fost pe masura.

Incapacitarea a venit treptat ... prima data mi-am spart gemuletul care apara camera pentru ca mi-a scapat telefonul pe jos... si toate pozele ieseau blurat. Dar macar ieseau.

Acum gata.
Nu mai iese nimic.
Si, deci, am inceput sa vad.

Fenomenul se numeste #realitatelasuprapret.

Comments

Anonymous said…
Deziluzia perfectionistului, perfectiunea nu exista decat atunci cat a murit. Mai ales daca are un pret.
Ps. Tu inca ai 15 ani(nu neaparat fizic)?
Raluca said…
Varsta e cel mult o conventie la care nu prea ma raportez
Anonymous said…
:)
Pentru că ești tânără. Nu i nimic, te raportezi eu.