la locul meu

sunt un paragraf in cartile oamenilor care m-au lasat sa ma scriu lor.

Comments

Anonymous said…
Ce gust lasa paragraful tau?
Te ai gandit ca ai putea scrie mai mult de un paragraf? Te gandesti ce lasi in urma?
Stefan Caraman, "92 de povesti despre carti" a scris o poveste despre tine. Da mi o adresa sa ti o trimit.
Raluca said…
Da, sigur ... las mai multe paragrafe cateodata ... dar in economia vietii tot unul este.
A, Stefan Caraman. Imi place. Imi poti trimite aici, multumesc.
Anonymous said…
Nu.
Ar fi furt. Si cartea merita toti banii.
Raluca said…
Credeam ca "poveste" presupune un link. Am "Scrisori catre Rita". Sau este vorba despre alta carte?
Anonymous said…
Alta carte. Se cheama "92 de povesti despre carti"
Anonymous said…
Te rog nu ma intelege gresit. Iti respect anonimatul tot atat de mult cat doresc sa mi l pastrez pe al meu. Ti am cerut mail (sunt convins ca ai si unul doar pentru tine)ca sa ti trimit o fotografie cu povestea, am sa ti trimit nr povestii si sper sa ti cumperi cartea.
Anonymous said…
Povestea 47
Dar sunt multe in care te ai putea regasi.
Anonymous said…
http://kaosmoon.blogspot.ro/2017/11/gata_19.html?m=1
Foarte probabil de vazut.
Anonymous said…
Ai fost?