democratia emotiilor

- nu merge, imi pare rau
- este din cauza mea, am facut eu ceva?
- nu, nu este din cauza ta... e vorba despre mine
- stiu eu ca am facut ceva :(
- nu, e la mine...dar stii, putem ramane prieteni

cliseu
il vezi pe toate drumurile

totusi!
opinez ca nu este imposibila prietenia 'de dupa'
si mai mult decat atat, este cat se poate de posibil ca dupa o relatie mai mult sau mai putin amoroasa, insa cu siguranta pasionala, sa se poate infiripa o frumoasa amicitie post-factum.
de ce nu, la urma urmei?
au trecut curiozitatile intimitatilor de inceput, s-au consumat niste pulsiuni fizice, s-au eliminat de pe masa intrebarile incomode ... si ce ramane, atunci cand amandoi sunt viabili, este fondul.

conditia ca aceasta etapa sa se intample este, cred eu, ca cei doi sa nu fie destinati unul altuia si indragosteala sa fie intr-atat de arzatoare incat sa mistuiasca orice sentiment de inceput pentru a lasa loc crisalidei sa isi urmeze cursul spre stadiul de fluture.

cred ca anarhia cuplurilor care se transforma in amicitii cu sens nu sunt decat stari mentale ale celor de pe margine ... nicidecum anarhie per se

Comments

Anonymous said…
https://youtu.be/Nz2MY2Ogf0U
Nu este o confirmare la ce ai spus tu ci la ce am spus eu. De ce ai turna apa peste asa ceva? De ce ai stinge flacara? Ti e frica sa nu si dea seama ca inca o ai in privire?