telegrama din viitor

te uiti la mine uneori ...cu o compasiune usor dispretuitoare.
si nu numai ca ma intrebi din priviri ce se intampla cu mine, dar ti se pare ca nu inteleg intrebarea asa ca incepi sa folosesti cuvinte
"de ce te umilesti?" ma intrebi oarecum dur, si totusi gingas in nedumerirea ta
apoi lovesti nemilos "chiar nu vezi in cum ai ajuns, nu ai deloc respect fata de tine?"


dragul meu integru,

a-mi exprima sentimentele si felul meu cel mai profund de a simti, chiar daca acest lucru presupune poate umilinta, este cea mai buna investitie in viitor
este cea mai sincera forma de a-mi dori linistea pentru mai tarziu si de a-mi scadea sansele nevoii de a ma intoarce in trecut...intr-un trecut netrait la timp

iar ce iti doresc din tot sufletul meu pus pe tava este ce imi doresc si mie: sa nu ajungi intr-un moment din viitor sa regreti ca nu te-ai umilit...sau ca nu ai facut tot ce ai fi putut
un orgoliu care te-ar retine din a fi tu va durea infinit mai tare decat doare stoicismul tau armat de acum

nu cred in fatarnicii si masti care baricadeaza ... am invatat ca in viata joaca teatru numai cei care n-au nici un rol, iar eu imi iau rolul foarte in serios

ramai tanar, dragul meu
pentru ca nu-i asa, 'nimic nu imbatraneste mai tare decat incapatanarea proasta in fata timpului' ...


cu bine
eu

Comments