suflet de imprimanta

zilele trecute am fost in vizita la cineva ... din vorba in vorba si din site in site am ajuns la un articol pe care doream sa mi-l printez

am selectat textul, am dat comanda "print" si am asteptat sa iasa foaia
nimic
am mai dat o data comanda, iar am asteptat, iar nimic

am intrebat gazda ce s-a intamplat
nu stia, asa ca a repetat miscarile mele anterioare

de data aceasta imprimanta schimonosea niste zgomote care ne-au speriat putin, am crezut ca se strica ...si nu intelegeam ce se intampla

i-am zis "stii ceva? e ok, nu trebuie sa mi-l printez, lasa sa nu se strice, imi trimit linkul si il printez altundeva"
"nu se poate, trebuie sa meaga"
eu "dar toner are?"
"da, nou nout"
"imprimanta ti-a mai facut probleme?"
"niciodata"

am mai incercat o data 
surpriza: de data asta a luat foaia, parea ca printeaza, dar a returnat-o tot alba
desi nu era inca rezolvata problema, am ajuns amandoi la concluzia "tot e bine ca a luat-o...hai ca isi da drumul pana la urma"

si am mai incercat de cateva ori dar tot fara succes
dintr-o data gazda si-a dat seama: "s-a uscat tonerul ... am tot facut economii pentru ca e scump tare, si acum s-a uscat de la atata repaus. of, acum trebuie sa il arunc si sa iau altul"

si dintr-o data mi-am dat si eu seama ca
exact asta se intampla cand vrem sa ne pastram sufletul in spatele zidurilor baricadate
intr-un final, din dezobisnuinta, uita sa reactioneze

nu faceti economie la suflete, daca le protejati prea mult le faceti un mare deserviciu, uita cum sa va slujeasca si in final costurile sunt mai mari!


Comments