nu stim ce (nu) stim

premiera absoluta: am fost la un masaj de relaxare ... ma dor foarte tare umerii si zona gatului, asa ca am vrut sa vad cum este o relaxare ca la carte, controlata si bazata pe stiinta detensionarii musculaturii
toate bune si frumoase pana cand maseurul a inceput sa imi spuna sa ma relaxez
cum adica? ma gandeam, sunt relaxata!
nu, nu sunteti...incercati sa nu mai incordati!
dar nu incordez!
probabil ati stat mult incordata fara sa ii permiteti corpului sa rupa ritmul
dar, zic eu aproape apasat, nu incordez!!
in secunda urmatoare imi da drumul la mana, care pana atunci era tinuta sus
si imi cade pe masa
zic, cu dureri dar aproape mandra: n-ar fi cazut daca era incordata, nu?
si imi zice, vazandu-ma ca imi masez mana din cauza durerii: o mana complet relaxata nu doare

Comments