de atitudine noua

intamplator, oricine poate iubi*

nu stiu ce am visat in noaptea de la cumpana intre ani
si nici daca am facut-o cu ochii inchisi sau deschisi
in principiu am stat treaza pana pe la 6:30 iar la ora 00:00, asa cum fac in fiecare an, in loc sa imi pun 3 dorinte imi zboara mintea la cu totul altceva: cum sa tin paharul sa nu cada sampania, oare si x/y se simte bine, "vai, se face 00:00", "aoleu, repede, sa imi pun 3 dorinte!".

faptul ca vreau sa imi pun dorinte ma defocuseaza de la a o face ... sunt convinsa ca toti ati mai pomenit asa ceva :P
ca in viata: te muti intr-un oras pentru posibilitatile pe care ti le ofera, dar tu stai in casa :)

in fine ... noapte, ne-noapte, vise-nevise, primul gand cu care m-am trezit in dimineata pranzului din 1 ianuarie a fost ca toti oamenii care nu te trateaza cu iubire si care, in ciuda dorintei tale, pleaca de langa tine, iti fac un mare bine ...
sper ca acest gand sa stea cu mine cel putin tot anul pentru ca imi ajuta sufletul sa nu se lege prea tare de inconsistenta unei dune de nisip
pentru ca, nu-i asa?, a iubi nu inseamna a ne privi unul pe celalalt, ci a privi amandoi in aceeasi directie**

si pentru ca totul in lumea asta traieste prin forta opusa, iata si reversul (la fel de adevarat!): “Dragostea imatura spune ‘Te iubesc pentru ca am nevoie de tine’. Dragostea matura spune ‘Am nevoie de tine pentru ca te iubesc’.”**

*F.M.Dostoievski
**Antoine de Saint Exupery
***Reich Fromm

Comments