Hey!

Stii, poate nu ti-ai dat seama, dar imi placi. Cam mult, asa. Suficient cat eu, fata fiind, sa initiez aceasta semi-incurtenire-ritual-de imperechere cu riscul unui reject de zile mari. Imi placi cand te uiti la mine, imi placi mai ales cand nu te uiti la mine pentru ca iti pot admira profilul (ai fruntea usor tesita, dar esti simpatic foc), imi placi cand se vede ca gandesti intens o idee, un proces, un plan si imi placi tare mult cand zambesti. Ti se lumineaza fata si automat eu ma fac una cu florile care dupa o indelungata seceta primesc un fir de apa. Nu am indraznit sa-ti vorbesc pana acum pentru ca nu-mi place sa fiu din nou cea care sa incep discutii fara final si pentru ca inca speram ca la un moment se va gasi barbatul finut dar indraznet care sa-mi vorbeasca timido-ferm. Te-am vazut discutand cu multe femei dar neagreand in mod special pe una din ele, ceea ce ma face sa cred ca stii sa te imbraci in respect si mai ales ca iti sta bine dar si ca nu faci parte din hahalerele de doi lei care umplu balta de pesti beti. Of course, I ment it as a compliment :D. Nu-ti cunosc aproape deloc nici viata personala nici cea profesionala, dar pari genul de om care se dedica si implica in ambele. Pari rational, cu capul pe umeri si umerii ancorati bine in realitate, ceea ce mi-ar completa perfect nu doar visele de zi cu zi, dar cu siguranta si spiritul logic, practic si rational la care apelez in timpul liber :). Ieri am vazut o promotie exceptionala, zic eu, la un city-break la Berlin. Esti primul om cu care as fi vrut sa ma consult vizavi de voucherul de reduceri si cred ca si primul cu care as fi vrut sa merg acolo. Nu am indraznit sa te intreb pentru ca mi-a fost rusine. Si teama de rusinea mea. Asa ca a expirat. Azi la ora 12:00. Trebuia sa vin la tine, sa te trag de maneca si sa iti zic: uite, crezi ca ne-am intelege 72 de ore impreuna? Ce aveam de pierdut? Puteai sa ma refuzi instant, dureros si de un penibil atroce, m-as fi inrosit si simtit groaznic dar mi-ar fi trecut ... intr-o juma' de an si as fi revenit la ale mele fara sa am nici un regret ca nu am incercat. Sau ... am fi impartit trei zile. Ce nu-mi place sa nu indraznesc si ce nu-mi place sa mi se para ca stau dupa cineva care nu indrazneste. Dar inca nu regret nimic...mai am timp :).

Comments