Autor necunoscut*





Nu mă interesează numele tău.
Vreau să ştiu după ce tânjeşti şi dacă ai îndrăzneala să visezi la împlinirea dorinţelor inimii tale.
Nu mă interesează ce vârsta ai. Te întreb dacă vei risca să pari un prost pentru dragoste, pentru vise, pentru aventura de a fi viu.
Nu mă interesează ce planete sunt în cuadratură cu Luna ta. Vreau să ştiu dacă ai atins Centrul Inimii tale, dacă ai fost deschis la trăirile vieţii ori ai devenit contractat şi închis de frica unei noi dureri.
Mă întreb dacă poţi să trăieşti o durere, a mea sau a ta, fără să faci nimic pentru a o ascunde dar acţionând pentru a o micşora sau pentru a o transforma.
Vreau să ştiu dacă poţi să trăieşti o bucurie, a mea sau a ta, dacă poţi să dansezi sălbatic şi să laşi extazul să te umple din cap până în picioare fără să ne atenţionezi să fim atenţi, realişti sau să ne aminteşti de limitările unei fiinţe umane.
Nu mă interesează dacă ceea ce îmi spui este adevărat. Vreau să ştiu dacă poţi să dezamăgeşti uneori pe cineva pentru a rămâne sincer faţă de tine însuţi, dacă poţi suporta acuzaţiile oamenilor şi să nu-ţi trădezi propriul suflet.
Vreau să ştiu dacă poţi să trăieşti un eşec, al tău sau al meu, şi totuşi, să stai pe malul unui lac liniştit şi să strigi către luna argintie "Eşti atât de frumoasă!".
Nu mă interesează unde locuieşti şi câţi bani ai. Vreau să ştiu dacă, după o noapte de durere şi disperare, istovit, rupt, te poţi ridica şi face ce este necesar pentru Viaţă.
Nu mă interesează cine eşti şi cum ai ajuns aici. Vreau să ştiu ce te susţine din interior, când toate celelalte se prăbuşesc. Vreau să ştiu dacă poţi să rămâi singur cu tine însuţi şi dacă îţi place cu adevărat propria-ţi companie în clipele de singurătate.


 *da, si pe mine ma enerveaza asta cu anonimii misto

Comments