unghi ascutit

de nevoie, am folosit cateva luni de zile un computer Apple
sigur, nu mi-a fost la indeamana dupa zeci de ani de Windows, dar cand trebuie, accepti si alt sistem de operare mai cu seama daca se vorbeste despre el la superlativ.

la o prima impresie, totul diferit
mare amalgam de informatii si neconcordante ...
... printre care si lipsa stergerii de la stanga la dreapta (delete).
Apple are doar backspace (stergerea de la dreapta la stanga).
Windows sterge in ambele directii.

Pentru ca mi-a crapat un laptop care folosea Windows (nu dau firma pentru ca ar fi jenant sa o anunt in aceeasi propozitie cu cauza care a facut laptopul sa crape), am luat in calcul varianta achizitionarii unui MacBook.
Doar ca scump.
Si nu e o perioada tocmai buna, asa ca nu.

Astfel ca am luat un nou Windows.
Desi scriu mult si ai zice ca obiceiurile de tastare nu se modifica in timp, nu mai am automatismul de a folosi Delete (stergerea de la stanga la dreapta).
Am senzatia ca imi ajunge Backspace.

Uneori, din dorinta de adaptare, renuntam si la ce e bun din noi, doar pentru ca acest bine face nota discordanta cu un anturaj obtuz.
Mare atentie la compromisuri. Unele sunt, pe cat de taioase in puterea lor de a ciunti personalitati, pe atat de iremediabile. 

Comments