iReal

vad roz in fata ochilor
pentru ca nici macar sangele-mi nu-si mai pastreaza rosu-i caracteristic
el, ca si celelalte parti din mine, au reactionat la chimia ta electrizant-deconcertanta
si si-au mai schimbat compozitia, textura, rolurile ... astfel incat sa te acomodeze.

insa acum, desi sangvinic, temperamentul meu ia pauze de liniste ... ia guri de lipsa de aer ... si vede lucrurile cu rost.
iar acest rost nu-ti mai gaseste loc si te presupune bine, sanatos, undeva unde sa nu mai faci pe nimeni sa sufere si in care sa nu te mai simti vinovat

eliminarea otravei cu care se dilueaza culoarea unui sange vibrant se face brusc
pentru ca nici inghitirea umilintelor sau a minciunilor nu se face vreodata gradual.

imi este foarte limpede ca nu mai gandesti clar, de vreme ce jignesti in mod constant prezentul pentru a proteja trecutul.
ai nevoie de ajutor
ca sa te afli
si pentru ca apoi sa ramai tu

te lasi prada himerelor si nu mai deslusesti cand ai in fata pe cineva real
ai continuu senzatia ca visezi ... pentru ca, de fapt, stii din povestile proaste ca visele prea inalte nu se implinesc.
si mai e ceva: faci realul sa isi doreasca sa dispara de pe contrasensul vieții tale.

sau poate ... că meriți să trăiești în trecut, daca este atât de important pentru tine.
cred că ajungem sa meritam ceea ce ne obișnuim să cerem cu obstinatie.

sa stii ca visele inalte se pot implini
tinea de noi sa ajutam la asta
daca ne-ar fi iesit, am fi ajutat si pe altii sa vada si sa creada ca povestile nu trebuie sa ramana proaste.

nu știu dacă mă așteaptă o lume mai buna, dar știu că pe asta am trait-o suficient.

nu exista om mai obsedat si mai blocat in ideea de inselaciune decat cel care se stie practicant.



foto: deviantart, mind demons, dragonfly-s

Comments