necrolog

carevasazica azi e ziua mortii mele
ma gandeam ca voi avea sanse la mai mult ... aveam destule de facut in viata
dar iata ca nu
ce chestie!
toti zicem asa, pe dinafara subiectului cumva, ca nu esti niciodata suficient de pregatit pentru final, dar numai cand ajungem in punctul terminus reusim sa si pricepem vorba asta

e pacat, totusi, ca ai reusit sa provoci un avort al intentiilor frumoase pe care le pregateam pentru lume

e curios ca te mira consecinta asta
ca si cand nu ai sti ca daca impingi in mod repetat un corp, el iti opune rezistenta pana la un punct dincolo de care iti intelege si accepta decizia

stii, se spune (si de fapt asa e) ca pasarile cu capul mare nu fac triluri
am aflat si eu asta acum cateva zile
eu sunt o pasare al carei cap a fost umflat cu pompa ta de bicicleta
mi-ai blocat sensul creativ dislocand venin în cantități inumane.

am murit, deci
clar, nu mai am puls
incep sa ma fixez in mine insami
ma racesc
si pentru prima data stiu ca nu mai exista rasaritul de a doua zi.
eh, putea fi mai rau
intotdeauna poate fi mai rau

cu toate astea, ma consider canonizata
dintr-un motiv foarte simplu
te iert

Comments