Clinica

Cum ar fi sa putem intra, la nevoie, in magazinul de plasturi de la capătul blocului și să cerem pansamente pentru afecțiunile pe care (credem că) le avem?

Și să le purtam aplicate conform.
Adică dacă ne doare urechea, luam plasturele roz pe care îl punem pe ureche.
Pentru degetele de la picioare, un pansament special care se aplica peste papuci, de culoare maro.
Pentru ochi, punem plasturele negru peste ochelarii de soare.
Pentru suprafețele mari, exista și un graffiti special, așa că cei cu dureri lombare sau de stomac sunt privilegiați și nici macar nu mai trebuie să aibă gusturi vestimentare. S-ar ocupa designerii de tot.
Pentru afecțiunile acute avem cele mai tari design-uri create doar de branduri de nișă sau de catre autori exclusiviști.
Pentru bolnavii cronici ar exista plasturi semi transparenți, ca sa avem in background normalitatea.
Pentru cei în negare, s-ar crea pelerinele pansament care te țin departe de orice stimul.
Pentru depresivi și dependenți s-ar crea pălăriile cu boruri mari că sa nu le lase ochii sa primească lumina.
Pentru cei suspicioși am crea o oglinda retrovizoare cu paiete.

Viața asumată și la vedere.

Magazinul s-ar numi Morfoza, ar fi în pantă și dispus pe 4 etaje.
La parter am avea obsesiile, compulsiile si nevrozele. Adică mentaliștii. Pestele de la cap ...
La etajul 1 am avea somatizările de tot felul, de la dureri minore la cele ample.
La etajul 2 am avea bolile acute.
La etajul 3 ar fi afecțiunile cronice.
La etajul 4 am avea negarea, deznădejdea, lipsa de sens și disperarea. Sunt stări care te aduc cel mai aproape de cer și tot anturajul de acolo.

In acest mod simplu, umblând pe strada și văzând  pansamentele  pe trupurile de pe contrasens, de la cozile la Registrul Comerțului sau din lift am ști cu cine ne-am dori sa vorbim și cu cine nu.
Și ne-am privi mai bine in ochi când trecem pe langa cate o vitrina sau unii pe lângă alții.
Am fi mai buni, văzând câtă suferință e in jurul nostru. Cu toți ceilalți si mai ales cu noi.
Am fi cu atât mai colorați cu cat ne-am provoca mai multa negreala.

Și mai e ceva: orice pansament cumpărat și amplasat greșit (fara a avea o afecțiune reală) ar cauteriza locul.
Morphosa și imprejurul său ar fi lumea care nu ne-ar da voie sa ne mințim pe noi înșine.

Comments