Sezon

Mă simt un boboc floral adăpostit în bulgarasul de zăpadă indecis ... care o ia la vale, se poticnește, iar o ia în jos, iar se blochează în vreun ciot de trotuar.
Orice i-ar  apărea în cale, continua.
Vreau sa scot capul.
Din bulgăraș.

Vreau sa îmi văd culoarea viitoarelor petale ... vreau sa înțeleg unde sunt și unde pot sa ajung ... am nevoie sa îmi anticipez aromele fără să știu  dacă ele vor apuca vreodata  să ajungă, cărnoase și pline de nectar nesătul, în lume.
Înflorește-mi privirea și sufletul  femeii ascunse in fetița din  bulgăraș!
Înmugurește-mi luna plina a pupilelor  căprui!



sursa foto: http://www.osnatfineart.com

Comments

Anonymous said…
Asteptarea nu este o solutie. Cauta lumina si mai ales caldura.
https://dominoinsights.blogspot.ro/2018/01/ochii-care-nu-se-vad.html?m=1
Anonymous said…
Într-o lună
Într-o seară
Fie iarnă
fie vară
Bulgăraș
Rotit încet
Ce lumină
Ce mirare
Ce iubire
Îți apare
Și te face
Cine ești?

Bulgăraș
Rotit fierbinte
Ars, zburlit
Pretins
Atins
Înțesat de
Simțăminte
Cine-ți zice
Cine ești?