Etapizare

1. Cum faci sa te crezi meritorie?
2. Cum faci sa simți că te ridici la nivelul celui care te vede astfel?
3. Cum faci sa te oprești  la punctul 1, singurul care contează?

Când anume ceea ce îți face rău contenește în a-ți face bine, "calindu-te pentru mai târziu", dar  riscând să te pună pe butuci?
Când știi că ai lăsat înăuntrul tău calul troian al subaprecierii de sine? Din nou!
Și când știi că nu iubești prea mult pentru a trece cu vederea orice?

Atunci când nu mai trebuie sa știi.
Cand nu te mai întrebi.
Și când e suficient să simți.

E cel mai ușor și la îndemâna că atunci când ești nesigur sau când nu mai ai argumente, sa delegi fictiv responsabilitatea celuilalt.
- plec, nu mai pot continua așa.
- ți-e frica de o relație adevărată și nu știi cum sa fugi.

P.s. Poți iubi "prea mult"?

Comments

Anonymous said…
Se cheama "evolutie". Incepe prin a simti ceea ce nu stii si se termina prin a sti ceea ce nu mai simti(simti sa nu mai simti).

Ps. Doar daca esti limitat in iubire si asta e trist(cat iubesti nu are legatura cu cat esti de iubit).

Raluca said…
cat iubesti are legatura cu cat crezi ca esti de iubit
Anonymous said…
Nuuuu!
Iubirea este personala. Iubesc si oameni care nu ma iubesc, poate iubesc sa fiu urat, hulit, marginalizat.
Daca am o limita in iubire este a mea, nu are legatura cu celalalt. In acelasi timp pot sa iubesc mai putin acelasi om pe masura ce se dezvaluie iar asta nu are legatura cu potenta mea in iubire, am iubit doar un concept imaginar.
Raluca said…
Cat iubești are legătură cu tine și atât. Asta am zis mai sus.
Anonymous said…
Dar ai legat o strict de reciprocitatea iubirii sau de iluzia recuprocitatii iubirii.
Caz concret:
Eu te iubesc pentru ceea ce cred eu ca esti chiar si daca tu ma consideri enervant sau iti sunt indiferent. Nu are legatura cu reciproca.
Raluca said…
nu am legat-o de reciprocitate si cu atat mai putin de iluzia ei.
sunt mai multe interogatii nelegate cauzal
Anonymous said…
sigur ca poti iubi prea mult.
la nivelul care agreseaza persoana iubita
sau la nivelul care te mistuie si te distruge cand esti finalmente parasit
Anonymous said…
Maybe it was me...
Le am cauzat eu. Crezi ca sunt prea obtuz/incuiat ideatic?
Anonymous said…
Agresiunea si posesivitatea nu sunt iubire.
Faptul ca te mistuie si distruge sunt bonusul, dovada ca èxista.
Anonymous said…
If I love you, what business is it of yours? - Goethe
Raluca said…
De acord cu Goethe. Iubirea pe care o simtim / oferim este despre noi, pentru noi, in noi, astfel că devine tot ce contează. Ne îmbogățește prin faptul că o simtim.
Daca și vorbim despre ea, e o alegere.