Adame, alege-ti femeia!

imi este foarte dor de linistea instalata in mine de fiecare data cand ma desparteam de tine in gand
in schimb mi-e greu sa ma gandesc la cat de mare se casca golul


linistita si pustiita
sau
framantata in mijlocul impreunatatii


imi vine sa aleg linistea ... pe fondul nelinistilor cu care oricum am venit pe lume, nu cred ca voi avea cu adevarat vreodata pace.
mi-e dor de mine!
si nu imi face deloc bine sa las acest carusel de framantari infinite sa ma dizolve

niciodata nu va putea o viata linistita sa compenseze cu "cum ar fi fost?"-ul niciodata-intamplabilei alternative pline de haos

increderea mea nu se castiga
pentru ca incep orice prin a o oferi
ea, insa, cel mult se poate pierde
si asta o singura data

- pune-te in papucii mei!
- nu! nu si de data asta!
- de ce?
- pentru ca eu nu as fi ajuns in papucii tai ... e nevoie de mai multe decizii consecutive luate lucid ca sa ajungi intr-atat de departe.
- niciodata sa nu spui "niciodata!"

Comments

Anonymous said…
Dar tu ai pasit in papucii lui?
Crezi ca esti o sarcina usoara? Ai fi prietena cu tine? Te ai iubi? Te ai prefera linisti?