moment

nu stiu ce muzica imi mai place, nu stiu ce fel de oameni vreau sa intalnesc, nu mai stiu ce carti vreau sa citesc, nu mai vreau sa stiu care este scopul vietii - daca are - nu mai vreau sa raspund la intrebari si mi-e un pic lene sa mai leg concluzii pe baza unor citate.
nu mai vreau sa aflu nimic nou pentru ca am senzatia ca stiu ce trebuie
vreau doar sa inghet momentul in care mi-am amintit ca ne intalnim de doua ori in viata
si vreau sa vina "a doua oara"

exista un moment in care incercarile repetate si ambitia agonizanta a unor noi si noi inceputuri devin usor penibile.

stii ce se intampla cand afli exact ce iti doresti?
pe fondul simturilor ultra-excitate
brusc tot restul devine detaliu, zgomot de fond
si toata viata iti vajaie in urechi
cand tot ce vrei este sa nu vrei degeaba ce stii ca iti doresti.

niciodata nu ti-e mai clar ca poti decat atunci cand iti arati fara pre mult efort ca poti.
din nou.

"cand omul este fericit, foarte putin il intereseaza sensul vietii.”

 

Comments