gen

femeile ...
le-am admirat pe multe dintre ele, le-am ignorat pe mult mai multe, le-am investit cu multa incredere, m-am lasat dezamagita pe alocuri, le-am apreciat pentru varii motive, le-am dispretuit pentru altele, m-am lasat invatata de ele, alteori mustrata ori chiar persiflata cand am vrut sa fiu partasa la strategii... am lasat garda jos in fata unora, mi-am ridicat ziduri de netrecut in fata altora; chiar m-am lasat inspirata pana la dezamagire profunda. am inchis pentru totdeauna usi pentru unele din ele asa cum pentru altele voi avea mereu inima deschisa...

am cunoscut multe tipologii, si sper ca insignifiant de putine fata de cate voi cunoaste pe mai departe. 
sunt forte ale naturii la descatusarea carora imi doresc sa asist ori de cate ori am ocazia.
spectacolul este senzational si daca nu te distruge, te intregeste ...

cu toate astea nu m-am simtit niciodata mai bine decat m-am simtit in compania amicilor. barbati.
femeile nu au cultul camaraderiei si al amicitiei lipsite de invidie.
si nici nu au cum sa il deprinda.

Comments