de seara

daca ne-am putea citi gandurile unii altora, oare am mai putea crea aceleasi legaturi?

Comments

Anonymous said…
daca ne-am putea citi gandurile, ne-am taia intre noi, ne-am omori mai crud decat ne-am inchipui... cel mai mare blestem pentru om ar fi sa isi poata citi gandurile unul altuia. n-am mai avea liniste, n-am mai avea orizont, n-am mai avea pace, n-ar mai exista notiunea de "fericire".
pentru ca omul in esenta este un animal. care aplica legile junglei pentru propria supravietuire (fizica sau mentala). se foloseste de ceilalti pentru a obtine ce vrea...
Raluca said…
sau ... am fi toti mai atenti la propriile ganduri.
am institui un fel de igiena mentala astfel incat sa nu se stie tot ce ne trece prin cap.
cu alte cuvinte, am incerca sa preluam controlul asupra propriilor idei ... asa cum acum o facem cu felul in care acum aparem in fata lumii.
tentatia de a prelua fraiele asupra partilor din noi la care au acces altii va exista mereu.
pentru ca vrem sa avem confortul de a pastra macar o farama din noi insine la adapost de accesul celor multi
Anonymous said…
asta inseamna sa ne autocenzuram sau sa gasim metode de filtrare a gandurilor pentru a le ascunde. de a gasi si imagina legaturi intre sinapse cu scopul declarat de a avea propriul "algoritm" de ascuns ganduri.
neah...
sa-I multumim lui Dumnezeu ca ne-a lasat asa, imperfecti!