viata la promotie

      Sunt pe drum si ma opresc pe o straduta din Piata Romana in fata unui cadru superb de toamna tarzie: temperatura ideala, printre blocuri se intrevede o semiluna perfecta, un felinar stradal face sa para ca s-au nimerit in acelasi timp si loc soarele si luna, legatura dintre ele fiind trasata celest de cablurile de inalta tensiune, pe fundal aud "I did it my way" a lui Frank Sinatra, un avion cu reactie brazdeaza cerul linistit si fara nici un nor, un interior cochet de cafenea face publica intalnirea unui cuplu care vrea intimitate, miros de ciocolata calda, si drept in fata, la confluenta realitatii cu visul, un mesaj:
"trimite motivul tau de a crede intr-o lume mai buna". 
      Producatorul uneia dintre cele mai mari orori de pe piata (Coca Cola) a contribuit decisiv la un moment personal de regasire. Cu toate acestea, si desi viata de azi a transformat apetenta fiecaruia dintre noi de a-si gasi resortul inaintarii intru scop intr-un posibil concurs, nu le voi scrie motivul meu pentru a crede intr-o lume mai buna; consider a fi suficient ca m-au facut sa ma gandesc la el.  Si este foarte probabil ca in viitorul apropiat, cu fiecare inghititura din bautura fara acid si coloranti a concurentei, sa le multumesc in gand ... pentru ca aveam nevoie ca de aer sa imi aduc aminte de asta.

        Pe undeva imi pare rau ca nu am facut o poza...dar mi s-a parut un gest prea vulgar: cum sa faci vietii o poza cu mobilul? 

Comments