ziua de nastere

ziua de nastere este una
repetitia ei, insa, este un exercitiu anual prin care ne amintim sa fim oameni, onesti, cu slabiciuni, cu dureri si fericiri, cu nevoi si dorinte, cu intelegere si revendicari ...
este o zi repetitiva prin care ne onoram, ne sarbatorim, ne oferim lucruri pe care altfel e posibil sa nu le avem pe lista noastra zilnica
in medie, intr-o viata de om avem cam 60 de astfel de ocazii ... adica in 70 de ani ne cadorisim cu autenticitate cam doua luni de zile.
buna treaba!

e 23:59 ... se apropie momentul in care sa imi dau din nou importanta
fuck
s-a facut 00:00
ce fac?
cum fac?
of, deja e 00:01
ce trece timpul!
de ce trece timpul?
hai, serios, ce trebuie sa imi spun?
mama, e 00:05
unde te duci, timp pretios? unde alergi? nu tin pasul cu tine
desi stiu sa alerg, mai greu cu alesul
cand s-a facut 01:57? cand? spune-mi, cand?
ma aplec inspre talpi pentru ca am impresii de inaltime personala - azi am dreptul sa cred ca sunt un om mare.
dar de ce doar azi? 
maine nu e o prelungire a ceea ce traiesc acum?
e 5:00
baaah, ej nebun ?!!
citesc o carte ... apoi o inchid repede amintindu-mi ca nu am decat 24 de ore sa ma bucur cu adevarat de mine ... cum dracului sa irosesc timpul asta pretios, citind despre altii?
da' viata mea ce-are?
asa ... pai sa ma duc sa fac un dus
wow, e 9:50.
mai am 10 minute si se face 10, nota pe care mi-o acord azi.
sunt un om superlativ. de bun, de drag, de frumos, de intelept, de cult, de tolerant, de frumos.
ce sa mai? le am pe toate
nu ma atinge nimic azi ... nici sa nu va ganditi sa imi spuneti ceva incarcat energetic negativ, ca blochez tot!
tot!
shit 
e 15:20
ce am facut pana acum?
mda, a fost foarte misto premiera la filmul ala, ma bucur ca am vorbit cu oamenii cu care am schimbat impresii data trecuta acum 364 de zile, a fost ok plimbarea prin parc (pacat de atata gainat de porumbei - pe bune, nu fac si astia ceva, totusi?)
asa ... ziceam ca e 17:00
17:00?!!!!
mama, nene!
ar trebui sa ma intalnesc cu cineva la o cafea, dar o sa o sun sa aman ...vreau sa petrec mai mult timp cu mine azi, prea ma traiesc ceilalti in restul anului
ia sa ma respect putin!
ma duc la masaj!
nu e nimic liber si ce e liber costa cateva sute de euro.
a innebunit lumea!
de tot
clar, sunt singura normala de pe aici ... si intre timp s-a facut 19:45
ma masez singura
pe circumvolutiuni
ia sa mai deschid un film ... ca si-asa vroiam sa il vad demult pe asta.
da, dar atatea filme si atatea carti ... sigur ca e adevarat ce se spune, ca ai atatea vieti cate carti ai citit ... din punctul asta de vedere cred ca imi traiesc a nu stiu cata suta viata ... am atat de multe incat nu mai stiu care e cea pe care o si conduc de fapt
e 22:32
mai e putin pana se fac 24 de ore de cand a inceput corvoada asta cu importanta de sine.
ce chestie! in loc sa ma bucur de timpul ramas, ma intristez ca se termina.
da' cartile de ce le incep cu nesat? la ele de ce nu ma intristeaza ca au in final?
uf, ce animale ciudate sunt oamenii astia, jur
ma uit la ceas de o ora si ... e adevarat, secundarul marcheaza distante de timp egale ... si minutarul deriva din el

ne trece viata in timp ce ne intrebam cum s-o traim
e 23:59
mai e un minut
m-am relaxat
ce sens are sa ma mai stresez?
nu e ca si cum am ce face pentru a putea ameliora trecerea timpului

fara dubiu: facem binging
de clipe pline de nimicuri goale.

ce este in definitiv, o zi de nastere?
un ceas care aminteste de o convenție.


Comments