telefon cu 2 sim-uri

- stai putin sa ma uit in calendar.
- ok, vezi ca dureaza doua ore
- da, pot; hai ca vin. ce ma bucur!
- si eu!
- ah, stai un pic
- ce e?
- stai ca m-am uitat numai in emailul personal
- cum adica?
- adica am verificat doar calendarul din telefonul meu, nu si in ala de firma
- dar ce treaba are ala de firma?
- pai e bine sa verific si acolo
- nu inteleg, de ce? unde te chem eu se tine seara, dupa birou
- da, dar unori mai am si niste obligatii sau intentii profesionale in afara orelor de program
- si sefii tai au intentia de a te plati ore suplimentare pentru asta?
- pai nu, pentru ca se presupune ca sunt evenimente la care te relaxezi
- cum, mai? cum vine asta? ca un fel de relaxare obligatorie?
- pai mai sunt gale, intalniri, adunari ale oamenilor care lucreaza in anumite industrii si care se intalnesc sa vorbeasca despre eventuale oportunitati de colaborare
- si asta e relaxant?
- eh, it is what it is.
- in fine, si de ce nu se pot face asta in timpul orelor de program?
- pentru ca in timpul orelor de program lucrezi.
- ma rog ... si pana la urma poti sau nu sa vii?
- pot, am verificat si in asta de serviciu. e ok, e liber
- dar, auzi, iti place sa umbli asa, cu doua telefoane?
- e important sa tin lucrurile separate
- ce lucruri?
- viata personala de viata profesionala.



Comments