pe fuga

azi
ieri
 ne-am vazut frugal
cred ca si maine
si poimaine
si peste trei zile
va fi cam la fel
ne prindem greu
de glume
de unele sensuri
si critici
de noi insine
de timpi
de mana
de priviri
iar cand ne prindem, ne tinem strans unul de celalalt
foarte strans
ca si cand nu ne-am da voie sa ne dam drumul
sau sa ne oferim drumuri initiatice individuale
si ne purtam
ca si cand
drumul pe care mergem impreuna este singurul posibil.
cred ca e
iar daca nu,
atunci cu siguranta
este cel pe care mi-l doresc,
doar ca cere renegociere.

pe fuga?
sau fugari?

am ajuns chiar sa ne spunem ca
ne este dor unul de celalalt
in momente in care
stam unul
langa
altul.

ne-am obisnuit, oare, sa ne fie dor?
sau ne place sa mentinem o stare care sa ne trimită undeva,
altundeva decât suntem,
care sa ne ofere ceva, 
altceva decat avem
si spre care sa tindem
și care să ne ofere permanenta doar 
pentru că noi întreținem vii 
imposibilitatile din afara noastră?


welcome home, beloved!

foto: www.carmenguedez.com

Comments