unde este aici?

strada este linistita
mi-au spus ca voi gasi ceva care imi va placea, cu toate astea nu stiam exact la ce sa ma astept
o zona rezidentiala cu alei si case ferite de nebunia bulevardului principal
liniste, multa verdeata, curti ingrijite si fatade nou tencuite
continui sa merg conform indicatiilor, pana trec de poarta maro de la numarul 89.
ar trebui sa ma apropii...
este un pic ciudat sa inaintezi bazat pe niste indicatii, fara sa stii de fapt incotro o iei.
parca ai fi legat la ochi.

pe nepusa masa apare o intersectie de strazi care par sa nu duca nicaieri
in afara strazii de pe care vin si care are o gramada de vile, cele trei alei la capatul carora am ajuns sunt goale...nu exista case, nu exista verdeata, nu sunt trotuare sau curti ... cu toate astea, aleile exista. au o traiectorie trasata, chiar daca doar din punct de vedere spatial, nu si administrativ.

ah, imi suna telefonul.
"Tocmai acum, ma gandesc, cand incerc si eu sa cuprind cu gandul rascrucea asta"
- alo
- salutare, ia zi, ai gasit locul?
- salut! mai, nu stiu.
- pai unde esti?
- mm, nici asta nu stiu foarte sigur.
- ce vezi in jur? uite-te pe indicatoare si citeste ce vezi.
- unde sa ma uit?
- pe indicatoare.
- nu exista
- nu se poate..totul este insemnat in viata asta. uite-te bine in jur si citeste ce vezi.
- a, gata, am gasit o sageata pentru IN ACELASI LOC.
- altceva?
ma rotesc un pic nedumerita si bucuroasa de al doilea indicator, exclam
- MAI TARZIU!
- si mai ce?
- AZI!
- atat? uite-te si la strada de pe care vii
- IERI
- si tu unde esti acum?
- fix intre IN ACELASI LOC, MAI TARZIU, AZI si IERI.
- aia e
- cum adica?
- vino inspre mine
- pai unde esti? nu reusesc sa te vad nicaieri
- ia-o pe AZI si o sa ma vezi MAI TARZIU.
- nu mai bine vin direct pe MAI TARZIU?
- nu ai cum ... o sa vezi ca se infunda ... trebuie sa le iei intr-o anumita ordine.
- unde ma vei astepta?
- intotdeauna IN ACELASI LOC, ca sa nu fie nevoie sa te ratacesti inainte de a ajunge la mine.

Comments