Tu

"Daca zici ca faci, atunci fa!"
Tu chiar ai citit si ai tinut cont.
Iar eu am reactionat istoric, bazat pe obisnuinta ca "oamenilor nu prea le pasa, de obicei".
Foarte urat, este ca si cum am etichetat deja si nu mai las loc de schimbare in bine.
Iti multumesc pentru admonestare, o meritam.
Si voi face mai mult decat atat, ma voi certa pentru tot ce trebuia sa ma cert demult, insa cu toleranta omului care isi iarta greselile atata timp cat se ridica din ele.
 
Atunci cand vindem mere si cerem pret de avocado s-ar putea sa avem o mare supriza, mai ales daca ne asteptam la gust de ananas.
Am facut rabat de la cine sunt pentru ca am vazut ca alti oameni se poarta diferit.
Asa ca le-am speculat slabiciunea, fara a-mi da seama ca am fost absorbita instant de panta micii decaderi.
Este adevarat, nu este un capat de tara si subiectul este minor in economia unei vieti, dar diavolul se ascunde in detalii si daca nu te mentii in forma pe care ai ales-o deja pentru tine, indiferent de comportamentul celorlalti, s-ar putea sa ajungi pe nesimtite in tabara dezavantajata moral.
Mai ales ca unii oameni tin cont. Si devin mai buni.

Comments