revolta si draci

doar in momentul in care iti vei pune problema ca ai putea sa intelegi ce am spus ... vei sti ca nu trebuia sa pleci atunci si nu asa!
cand iti lipseste constiinta a ceea ce lasi in urma, nu stii cand este cu adevarat momentul sa mai ramai putin si nici un "nu pleca!" nu capata greutatea pe care o are de fapt.
dar te-am inteles perfect.

ne lipseste timpul ... si ragazul pentru a fi cum suntem de fapt.
este posibil ca mostrele condensate de noi sa denatureze putin lucrurile pentru ca devin expresii ale ceea ce adunam intre preludii.

m-as bucura sa-ti acorzi timp sa te ridici deasupra starii de jignit-impulsiv
te rog sa fii sigur ca ti-am inteles si apreciat clipele de sinceritate, chiar daca am dat cu adevarurile de pamant.
la ce bun capul pe umeri daca il folosim numai cand ne convine?
daca vor mai fi momente in care simti ca nu ma intelegi, intreaba-ma inainte de a analiza singur...si daca nu poti sa intrebi, reciteste visul si ia-l ca pe ceva ce vine din ce cred eu despre tot. pana la urma o emanatie a subconstientului meu a pus realitatea pe acea scena.
sunt niste raspunsuri acolo care isi cer adresate intrebarile...

ai spus "nu" si pareai convins, la fel cum eu eram bucuroasa sa te aud spunand asta ... iar la distanta de o jumatate de ora, am avut parte de un "da" brutal si nestavilit de nimic. Toata pledoaria de dinainte a disparut instant si nu mai era nimic care sa bareze viitoarea durere.
am nevoie sa cred in tine, asa ca la neconcordante pe teme importante I fight back.
si daca pot s-o fac ajutandu-ma de armele celui cu care ma "lupt", nu ezit niciodata.
ti-am provocat durere si in secunda doi, mi-am provocat-o indirect si mie, prin contagiune la starea unui om pe care il iubesc.
dar uneori consider necesar sa lovesti ... din dragoste.
si chiar daca am dat si in mine, am facut-o meritat pentru ca nu am stiut feri producerea acelei secunde.

momentul palmei care ustura este un moment riscant: o data pentru ca ii ceri celuilalt sa ti se recunoasca un drept si apoi pentru ca simti ca oricat ai prefera sa o eviti, nu vrei suficient incat sa si poti.
in aceasta clipa conflictuala, singura care te tine de mana este increderea ca dupa revolta, draci, priviri dure si lucruri intelese este eliminata o "data viitoare" si cei doi raman cu o concluzie utila.

si nu!
a spune ca faci si a ajunge sa faci pentru ca ai nevoie si nu pentru ca ai spus ca faci este incomparabil mai putin valoros decat a spune ca faci si sa faci, indiferent de nevoie sau nu.
daca spui ca faci, faci. 
iar daca nu crezi ca vei avea nevoie, nu spui ca faci. cel mult, surprinzi placut.
fereste-te de orgoliul de a incurca lumea cu promisiuni bazate doar pe argumentul unei nevoi proprii autoasumat volatile.

nu cred si nu voi crede niciodata ca totul e permis in dragoste si in razboi ... cred mai degraba in "iubeste si fa ce vrei!" 

iar in privinta noastra imi doresc sa nu ne lasam niciodata neintelesi unul de celalalt, indiferent de poate-greselile pe care le vom face pe viitor.
si cel putin, sa ne asiguram ca daca le facem, vor fi mereu noi.
personal ma plictisesc teribil erorile-pattern.

sigur, daca vom mai avea ocazia vreodata.

Comments