ce nu e alegere?

nu stiu sa stau departe de tine, am constatat asta deja dupa primele doua incercari
a treia nu ar putea fi decat ori redundanta, ori decisiva.
in egala masura nu stiu sa iti raman aproape, pastrand distanta.
cata dihotomie sa existe in fiecare gest pe care il facem?
cat sperjur emotional, onorata instanta?

de ar fi sa ma intrebi, desi probabil nu o faci, alaturi de tine inteleg ce ar putea insemna, odata inventat, un ying si yang incomplet.

nu ma impac deloc bine cu conditionarile, cu limitarile, cu privarea de libertate si pentru ca este obositor sa ma mint, nu-mi neg sentimentele
intre a te trai de aproape, tangibil, incomplet si dureros, si a te trai de departe, complet si sfasietor, aleg varianta a doua
paharul este mai gol, insa licoarea are mai putin venin conjunctural
in felul asta noi ... of, noi ... da, vom prezerva mai mult din noi asa cum suntem acum fara a risca insinuarea unei transformari iremediabile care doare si macina
ne vom criogena
pana cand va fi nevoie
cel putin de la departare si sub auspiciul unui "cum ar fi fost sa fie?" stiu ca tot ce pot sa fac ar fi sa te iubesc asa cum iubesc oamenii: imperfect si adevarat.
de aproape...nu pot face totul pentru ca nu am permisiunea nimanui, nici macar a mea, si tocmai aceasta perspectiva teribila a incompletitudinii mi se plimba prin fata ochilor in fiecare zi cand rasare soarele si zaresc marginea coliviei
minciuna sinistra de a-mi dori intuneric nu e o solutie
ce trebuie sa existe, va vedea lumina zilei.
ce nu, nu.

cred ca ti-am mai spus, determinarea inseamna sa alegi intre ceea ce vrei acum si ceea ce vrei cel mai mult.
oare cum sa-ti transmit ca numai astfel vad eu posibilitatea prin care sa putem dura si sa ne arogam o continuare, cand  mi-e si mie greu s-o concep?

sunt doua variante sa salvezi pe cineva de la inec
fie te arunci in apa care il chinuie, si inoti pana ajungi sub el de unde il impingi la suprafata, fie il tragi la mal.
cred mai mult in prima varianta, dar oamenii care se inhama la asa ceva sunt putini
eu m-am aruncat mereu in apa dupa mine.
asta fac acum, incerc sa ma imping la suprafata.
si sa ma iau inapoi!
daca nu lasi apa sa te atinga, nu ai cum sa intelegi notiunea de "ud"
cat despre "uscat", ai cu atat mai putine sanse de a-i afla sensul

Comments