jeux d'enfants

caut un cuvant care sa exprime ceea ce simt cand te vad ... si ma refer exact la secunda in care ma uit la tine si tu imi sustii privirea. 
atunci, fix atunci se naste un culoar secret.
nu stiu cum sa-i spun acelei clipe altfel decat ritm.
exista o muzica speciala in acea secunda, o inlantuire de acorduri, un nesfarsit recviem pentru tot ce nu a fost sa fie si o oda a tot ce va urma.
este acea secunda in care imi canta gandul. imi canta inima. imi canta sufletul. imi canta mintea. 
este o hora diafana a infiniturilor in care se pierd toti "de ce"-ii si toate "oara daca"-urile si incep sa traiasca "acum"-urile.
dispar semnele de intrebare, punctele si punct si virgulele, dispare cratima si totul se leaga si capata sens.

iti dai seama ca daca ne-am uita zilnic unul la altul am umple lumea de culoarele noastre muzicale?
am crea un caleidoscop urias la care am avea acces numai noi.
poate de aceea ne este dat sa ne vedem rar ... sa nu privam lumea de spatiile pe care le-ar ocupa culoarele noastre.

mi-e dor sa ma inviti la dans.
mi-e dor sa ma urc pe talpile tale si sa te las sa conduci.

Comments