Un exemplu de autodefinire

    De ce nu? Un task periodic - relevant prin parcurgerea chestionarului in momente care acopera plaja zilelor de la acalmie sau fericire deliranta pana la exasperare sau frica.

Chestionarul lui PROUST

1. Principala trăsătură a caracterului meu.
2. Calitatea pe care o prefer la un bărbat 
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
4. Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei
5. Principalul meu defect
6. Ocupaţia mea preferată 
7. Visul meu de fericire
8. Care ar fi cea mai mare nefericire a mea
9.Ce-aţi vrea să fiţi? 
10. Ţara în care-aş vrea să trăiesc 
11. Culoarea preferată 
12. Floarea preferată 
13. Pasărea preferată 
14. Prozatorii mei preferaţi  
15. Poeţii mei preferaţi 
16. Eroul meu preferat
17. Eroina mea preferata
18. Compozitorii preferaţi 
19. Pictorii preferaţi 
20. Eroii din viaţa reală 
21. Eroinele din istorie 
22. Băutura şi mâncarea preferate
23. Numele preferat  
24. Ce detest cel mai mult
25. Personajele istorice pe care le detest cel mai
26. Fapta militară pe care-o admir cel mai mult
27. Darul natural pe care-aş vrea să-l am
28. Cum aş vrea să mor
29. Starea de spirit actuală
30. Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă 
31. Deviza mea

Raspunsurile lui PROUST

1. Nevoia de a fi iubit şi, mai precis, nevoia de a fi mângâiat şi răsfăţat, mai mult chiar decât nevoia de a fi admirat
2. Farmecele feminine
3. Însuşirile bărbăteşti şi directeţea camaraderească
4. Faptul că sunt tandri cu mine, dacă persoana lor e suficient de sofisticată pentru a da un preţ mare tandreţei lor
5. Să nu ştiu, să nu pot să vreau
6. Să iubesc
7. Mi-e teamă că nu e destul de înalt, nu îndrăzesc să-l spun, mi-e teamă că-l voi distruge spunându-l.
8. Să nu le fi cunoscut pe mama şi bunica
9.   Eu însumi, aşa cum m-ar vrea oamenii pe care-i admir
10.Aceea în care lucrurile pe care le vreau s-ar realiza ca prin farmec şi unde tandreţea e întotdeauna împărtăşită
11.Frumuseţea nu se află în culori, ci în armonia lor
12. A ei, şi apoi, toate
13. Rândunica
14. Astăzi Anatole France şi Pierre Loti
15. Baudelaire şi Alfred de Vigny
16. Hamlet
17. Bérénice
18. Beethoven, Wagner, Schumann
19. Leonardo da Vinci, Rembrandt
20. Darlu, Boutroux
21. Cleopatra
22. Proust nu raspunde
23. N-am decât unul deodată
24. Ceea ce e rău în mine
25.  Nu sunt suficient de instruit ca să răspund
26. Voluntariatul meu
27.Voinţa şi seducţiile
28. Mai bun - şi iubit
29. Plictiseala de a mă fi gândit la mine pentru a răspunde la toate aceste întrebări
30. Cele pe care le înţeleg
31. Mi-ar fi prea frică să nu-mi poarte ghinion

Comments