Să fim odihniți

- oare cum de ce am răcit atât de rău? nu înțeleg, pur și simplu, nu mai pot.
- păi nu știu ... ai făcut ceva special zilele trecute?
- nu cred ... a, ba da, am fost la o înmormântare. Aia e.
- ce e?
- acolo e cauza.
- de ce? Ți-a fost frig?
- o, nu, dar îți dai seama cum circulă microbii pe acolo. Presupun că nu se face mare curățenie imunologică pe aleile alea, așa că e clar de la asta mi se trage.
- ești cam cinică, nu crezi?
- sunt în viață și mă gândesc la cum morții continuă să facă ravagii. Sunt practică. Ma duc să îmi fac un ceai de cătină.
- Nurofen nu ai?
- să știi că am, dar uite, am auzit o discuție în timpul înmormântării despre cât de rele sunt toate pastilele astea la care se tot face publicitate. Așa că m-am gândit să nu mai iau.
- a, da?
- da. Îți dai seama, mi-am făcut rău atâta timp. Dar ce, le poți ști pe toate? Noroc că se mai întîmplă să iei parte la discuții din astea care te luminează.

Comments