Asa si trebuie sa fie

"Acum un an am cunoscut un om caruia i se terminase norocul si m-am gandit ca il pot ajuta. Nu stiu daca l-am ajutat (...) [pentru ca] starea sa mentala si generala sunt la fel de precare ca in ziua in care ne-am intalnit. Unii oameni imi spun ca l-am ajutat. Sunt experti in sanatate mentala care imi spun ca simplul act de a fi prieten cu cineva ii poate modifica procesele chimice din creier, ii poate imbunatati functionarea in societate.(...) Nu pot vorbi in numele sau in aceasta privinta. Poate ca prietenia noastra l-a ajutat. Dar poate ca nu. Pot, totusi, sa vorbesc in numele meu. Pot sa va spun ca fiind martor al curajului lui, al umilintei sale, al increderii in puterea artei sale, am invatat demnitatea de a fi loial unui lucru in care crezi. De a crede, fara indoiala, ca te va duce acasa."

fragment "The Soloist"

Comments