Cum mi-am redefinit utopia

Cu ce am început eu această perioadă de autoizolare?
Păi cu trecerea în revistă a propriilor mele utopii și valori sub forma ia să vedem, mai cred în .... ?

Cel mai concret exemplu a fost ca, printre altele, să parcurg tot manifestul Utopic Brain, așa cum a fost el definit pe calm și așezare.

Absolut, cred în continuare fiecare cuvințel care descrie de ce-urile mele și cee îmi propun.
Când am ajuns la servicii, însă, mi-am dat seama că ofer cam multe. Mai exact 16.
Este perfect valabil că le pot oferi pe toate în continuare, dar vreau? 
Răspunsul este nu, dar dacă asum că fac strategie integrată de Marketing (că asta fac), atunci nu pot să renunț la nimic din lista de mai sus. 
Asta e.
Moving on.

Altă mâncare de pește, veșnic în mișcare.
Ceva mi-a atras atenția la acest capitol.
Am spus la început Expect the best, prepare for the worst.
Când am scris asta prima dată, m-am gândit că planul care domină este cel al Binelui pentru care îți și creezi așteptări.
Acum văd cu totul altfel lucrurile, mai exact întrevăd o premeditare a Răului pentru care te pregătești în avans, e drept, în timp ce speri că nu va fi cazul de acest scenariu.
Nu mai cred asta, am tăiat.
Dar am lăsat acolo, să se vadă eroarea logică.
Și am înlocuit cu Be prepared.
Mută lucrurile în zona așteptărilor mai realiste, pentru că depinde de tine dacă ești pregătit sau nu. Este ceva cu totul în controlul tău.

În esență, sunt un om precaut, dar prefer să rămână alții datori umanității și moralei, decât să mă umplu eu de ziduri, evitări și anateme.

M-a pus un pic pe gânduri această modificare.
Mai exact simbolistica din spatele ei.





Comments