stiam ca?

ma pot invidia? 
Nu, dar acum stiu. 
E calda senzatia si ceea ce imi vine sa imi spun este  "ah, daca as putea sa traiesc ce traiesc acum!"

sa iubesc e altfel decat cu norisori, fluturasi, floricele si atat? 
Nu, dar acum stiu. E ... oarecum senzatia.

ca daca tu iti auzi vocea intr-un fel, nu inseamna ca asa si e? 
Da. 
E ca atunci cand te inchizi intr-o concluzie, dar iti dai voie sa te razgandesti in numele unui adevar mai bun.

ca toleranta si intoleranta nu sunt doua fatete ale aceleiasi monezi?
Nu, dar acum stiu.
Toleranta sta spate in spate cu egoismul, iar intoleranta cu compasiunea. 

ca ochii tai si ochii mei se pot uita in aceeasi directie, fara a vedea la fel?
Da.
Dar am aflat si ca matematica e relativa pentru ca drumurile paralele ajung sa se intalneasca, dreptele pot deveni segmente din cauza unui punct ... nevralgic, iar sfera poate fi, de fapt, un simplu cerc cu vise neondate de preamarire.

ca nimic nu e ceea ce pare?
Dar, insa cu toate astea am aflat si ca alb-negru poate sa bate in cel mai neasteptat curcubeu.

ca viata nu are nici o regula?
Da.
Numai ca asta nu e niciodata un motiv suficient sa nu ramai uneori cu gura cascata. 

ca ne putem dori ceva de care sa nu avem nevoie? 
O, da. 
Si mai ales, am invatat ca putem avea nevoie de ceva ce nu stim să/că ne dorim. 

ca linistea nu e mereu raspunsul la intrebarile "ce iti doresti?" sau "de ce ai nevoie?"
Nu prea.
Dar sunt in curs de a-i afla alternativele.

că poți uita de tine daca nu ești atent?
Da.
Doar că acum aflu noi moduri prin care riști asta. 

Nuclear Family - John.L.Payne






Comments