Fericirea de dindaratul fricii

prim planul nu are nici un farmec fara neclaritatea fundalui care ii confera ... un statut.
pentru ca il face vedeta.
degeaba vedem ce ni se arata, daca nu avem contextul tuturor celor pe care nu le vedem
clar

frica
scapata de sub control
e intr-atat de aici, langa tine, incat iti baga degetele in ochi
e cat vrea muschii ei de paralizanta
e acaparatoare
e posesiva si teritoriala
e energofaga.

ce nu e frica?
nu e fericire
pentru ca un prim plan nu poate fi si in plan secund in acelasi timp,
chiar daca el se crede asa.

am facut-o din nou
iar m-am temut de fericire
si am trantit-o in plan secund intr-un moment de incoerenta logico-emotionala.

ati auzit de trac de fericire?
ei bine, exista
au uitat insa sa il bage si in dictionar ca locutiune.

fericirea e un lucru marunt, dupa cum spunea vorba unui cantec
da
e intr-atat de marunt incat se trage inapoia sinelui si a emotiei care ne motiveaza actiunile: frica.

am bruiat ce tine de noi cu lucruri care tin de mine "cea care am fost"
gresit!
iar acum astept iertare
nu e deloc comod sa stii ca depinzi, ca e randul tau sa astepti, ca trebuie sa ai rabdare
dar e jocul dragostei
e regula ei principala: ca n-are nici o regula.

frica sau fericirea.
doua mimici foarte diferite care au o muchie comuna, precum doua profiluri ale aceluiasi chip.
se pune o simpla intrebare: din care profil arati mai bine?




foto: Fandom powered by Wikia




Comments