Biblioteca pentru toti

Lectura este in mod cert accesibila tuturor.
Că place sau nu, e altceva.
Depinde de fiecare creier.
Depinde de fiecare suflet.
Fericirea, la fel.
Și precum lectura, ea poate placea sau nu.
Depinzând de aceiași factori.
Pentru că nu-i așa, exista cazuri in care avand-o, ajungi sa pui in balanta doua noi talere:
"să stiu sa mențin" vs "să continui sa caut".
Pentru unii este mai convenabila a doua pentru că este neangajanta.
Iubirea este și ea accesibila oricui se lasă. Găsit. Și iubind.
Dar cum rămâne cu împlinirea?
Ea in sarcina cui cade?
Pentru că în mod clar nu e de ajuns să știi ce știi, să știi ca nu știi, sa vrei și să faci.
Mai e ceva acolo.
Lipsa.

Comments

Anonymous said…
Trebuie sa recunosc ca nu m am gandit pana acum la asta dar dupa ce am citit textul tau " implinirea" mi a sunat sinonim cu impacarea, renuntarea, moartea. Totala contradictie cu lectura, fericirea sau iubirea.
Sigur cauti implinirea?
Raluca said…
impacarea, renuntarea si moartea nu pot fi sinonime.
cel putin nu in acceptiunea mea.
Anonymous said…
Dpdv gramatical nici in acceptiunea mea. Dar imi vine foarte greu sa ma lupt cu primul gand.
Nu mi ai raspuns despre implinire...