camera de hotel cu vedere la tine

- buna dimineata, as dori o camera single cu vedere la infinit
- sigur, completati acest formular, va rog

(...)

- ce obiective imi recomandati sa vad prin zona?
- pai aveti cerul, soarele, florile, verdele padurilor, ceata diminetilor, mirosul patiseriilor ... dar sigur, mai sunt si opera, teatrul mare, muzeul, muntele cu cel mai inalt varf de pe coasta estica, gradina zoologica ...
- aveti cumva si o harta pe care sa fie marcate toate?
- sigur, poftiti ... dvs sunteti aici si fiecare din destinatii este la maxim jumatate de ora de mers pe jos. ah, pardon, cu exceptia cerului pe care il puteti vizita in orice moment

(...)

- ce repede v-ati intors!
- da...
- nu v-a placut ce ati vazut?
- a, ba da....sigur ca da, a fost minunat
- ati vazut tot?
- nu chiar
- am inteles ... poate continuati maine
- nu cred, dupa seara asta ma voi intoarce acasa
- a, ce repede! este totul in regula cu sederea dvs?
- da, sigur
- imi pare rau ca plecati
- da, si lui ca am plecat ... asa ca ma voi intoarce la el. credeam ca pot da sensuri noi vietii mele, dar observ ca de fapt ele incep sa se piarda

(...)

- ai revenit
- da
- ramai?
- vreau sa raman
- daca vrei sa ramai, inseamna ca vei ramane
- vreau sa raman
- am inteles ... imi este suficient. te iubesc
- simt ca incep sa iubesc tot. nu doar pe tine te.
- am competitie
- oarecum ... dar nu trebuie sa te temi de flori, cer, soare, culori ... competitia este inegala si nici una din ele nu vor putea fi tu.
- ce bine!
- da, cred ca da

(...)

- eu plec
- deja?
- da
- de abia te-ai intors acum cinci ani
- ma mai duc putin in lume. revin
- bine


Comments

Anonymous said…
Vrei sa ma convingi ca 5 ani nu ai ridicat privirea in sus? Fara cer? Fara infinit?
Sau pur si simplu ai tinut ochii inchisi?