tele-control

citesc o telecomanda, printre randuri.

stop
play
pause
search
rewind
fast forward
subtitle
home
info
guide
top picks
sources
options
ok
multiview
volume
exit

despre "home" stiu ca se spune ca "if you want to know where your home is, listen to your heart when it wanders"
asta fac eu si my heart wanders in the place I am already in

cat despre search, ma intreb ce as cauta daca as da un filtru prin viata mea de pana acum - cred ca as alege punctele de cotitura care mi-au facut alegerile mai grele si m-au pus pe fagasul frumos pe care am ajuns sa il scriem impreuna

nu stiu despre ce as vrea sa aflu la info suplimentare, pentru ca ma intereseaza mai degraba lucruri despre prezent si viitor, decat despre trecutul cu care am facut pace.

nu stiu la ce optiuni suplimentare as apela pentru o experinta full HD - cred ca important este sa ai ochi pentru ce conteaza. Rezolutia e mai putin importanta decat ce ruleaza.

top picks?
hm, ce varfuri experientiale am avut la care sa imi doresc sa ma intorc? - imi place unde sunt, imi este atat de suficient si de bine, incat nu vad rostul intoarcerii inapoi sau grabirii pentru un inainte mai rapid
sigur ca exista niste ancore care te-au facut cine esti.

exit?
da, pentru cine si ce nu face corp comun cu starea mea de bine.
in rest, all good energy is welcome.

play.
e un buton vesnic apasat

stop.
da, din cand in cand, ma autosuspend pentru a-mi aminti.
pentru a-mi lua perspectiva.

rewind.
checked.

fast forward.
no way. totul isi are ritmul sau si nu trebuie grabit nimic ce se poate estompa pe sine, doar pentru ca viata de acum se traieste in goana.
o sa ne dam seama ca nu e ok si o sa redefinim ceea ce pare normalitate acum.

volum.
as prefera sa pot da lumea pe mut din cand in cand, e foarte multa galagie, mult prea mult zgomot si harmalaie dezarmanta si deconcertanta.
dar ca sa nu ma las afectata de zgomot nu am de ce sa cer tuturor celor din jurul meu sa isi schimbe cursul
e mai degraba datoria mea sa atrag linistea intr-o masura care sa contravina haloimasului de zi cu zi.

exit.
se poate oricand, asa ca simplul fapt ca e o perspectiva accesibila o face foarte neinteresanta.
plus ca ce e greu nu e sa mori, ci sa traiesti cu cevs cu care e greu de trait.
a muri e the easy way out, chiar daca e nevoie de curaj pentru un astfel de pas.
la urma urmei, orice lasitate isi reclama doza ei de indrazneala.

daca sunt traite in concordanta cu esentele din noi, vietile nu isi aroga dreptul la subtitrare, la fel cum fiecare film mut bine facut este complet asa cum e.

mintea ne este telecomanda.
isi tine toate butoanele la indemana.
important e pe ce apasam.
cand.
de ce.
si sa fim siguri ca bateria e full pentru momentul in care avem nevoie de ACEL buton.


Comments