de vorba

comanda la taxi in fata casei de cununii
- felicitari, doamna!
- a, dar nu eu am fost mireasa
- aoleu, ma scuzati, pareati suficient de aranjata si de fericita cat sa fiti
- sunt, dar din alte motive .. dar cum ar fi fost sa fiu mireasa si sa plec singura in taxi? La Cismigiu, va rog.
- a, nimic nu mai e de mirare .. nu se mai respecta nici o traditie, orice este posibil.
- dar chiar sa pleci fara sot dupa nunta?
- domnisoara, acum o luna am avut o clienta care mi-a dat 2 milioane sa o plimb pe unde vreau eu ... nu vroia sa mearga acasa la familie, dar nici nu vroia sa simta ca sta pe loc.
- si ce ati facut?
- am zis ca accept banii daca este de acord sa stationeze masina.
- si cu asta ati vrut sa ii transmiteti ca ...
- ... in viata nu ti se intampla mereu ce vrei. Ce-i aia, domnisoara, "nu vreau sa simt ca stau pe loc"? Ori stai pe loc, ori nu, nu merge cu "simt ca... "
- si a fost de acord?
- nu
- dar a inteles ce ati vrut sa ii demonstrati? poate era prea incarcata sufleteste pentru a face legatura
- a inteles pentru ca mi-a spus "doar in seara asta vroiam sa fie ca mine .. de ce trebuie negociat totul?"
- sunt convinsa ca i-ati dat raspuns
- pai normal ... avea nevoie sa vorbeasca, e clar ... i-am spus ca problema in viata nu este ca trebuie sa negociezi, ci sa nu ajungi sa negociezi cu cine nu trebuie, cu cei de la care nu ai ce primi si carora nu simti nevoia sa le oferi ceva anume. Normal ca nu-ti mai arde si ajungi sa cumperi necunoscuti cu 2 milioane pe seara.
- asta i-ati spus?!
- ei, nu, doar prima parte ... cand vezi un om cazut nu il impingi si mai tare in prapastie, dar nici nu il scapi. Il inveti sa se scape singur, el trebuie doar sa afle daca vrea.
- intelept
- e, viata te invata. Sau te prosteste, depinde. Totul e sa ai curajul sa te inhami la greseli.
- sunteti mandru de ele?
- domnisoara, am patru copii si o sotie de milioane. Cand ma gandesc la ei primul lucru la care imi vine in cap este cat sunt de mandru de familia mea. Dar va spun dumneavoastra deschis, ca n-o sa ne mai vedem probabil niciodata: mai mandru decat de faptele mele nu sunt de nimic altceva. Sunt singurele pentru care am ales si pentru care raspund. Eu. Realizarile copiilor vor fi mandria lor, nu a mea, bunatatea sotiei mele este mandria ei, nu a mea..
- si daca ati fi crezut ca ne vom revedea, nu mi-ati fi spus lucrul asta?
- daca mi-ati cunoaste familia, nu. Ei trebuie sa stie ca ii pun pe ei pe primul loc si nu prea am incredere in oameni ca tin secrete.
- va este rusine ca va puneti pe dumneavoastra pe primul loc?
- nu, pentru ca stiu ca doar daca faci asta poti ajunge sa ii apreciezi pe ceilalti, dar sotia mea nu ar intelege. A crescut intr-un alt mediu.
- aici puteti opri, este bine, multumesc. Mi-a facut placere.
- va multumesc si eu. Si va doresc data viitoare sa mergeti la casa de casatorii pentru dumneavoastra.
- eu imi doresc sa nu plec fara sot.
- daca plecati cu acelasi zambet, restul sunt detalii!




Comments