curatenia de ianuarie-februarie

nu imi place sa aspir si sa sterg praful.
deloc!

in ceea ce priveste ideea de a-mi lua o menajera care sa-mi tina curat este in afara intereselor mele din doua motive princip(i)ale:
- cred ca este de bun simt sa adun singura dupa mine
- prefer sa imi folosesc banii in scopuri mai bune 

Cand, insa, ma voi plictisi de aceste argumente voi gasi unele si mai potrivite pentru a motiva schimbarea de macaz. Doar cateva exemple:
- daca a face curat iti schimba in sens negativ zen-ul, externalizeaza serviciul, iti faci un bine mental!
- daca iti permiti financiar si suma nu este mare, merita investitia in ideea ca in timpul in care ai face curat ai putea sa te dedici unei activitati care iti place
- trust issues cu menajera? nu e bine, lucrurile de valoare sunt in capul tau, nu in dulapuri.  
- incurajez un loc de munca si ajut o persoana care nu isi gaseste alta sursa de venit

dar pentru ca nu sunt inca acolo si cele doua argumente din prezent inca imi surad, eu sunt cea care imi tin curatenia si ordinea in casa
respectiv cea care le aman

de vreo 5 zile am luat atitudine fata de procrastinarea-mi si mi-am pus aspiratorul in drum, sa il  vad si sa ma autodetermin sa il folosesc
drept urmare, neobisnuita cu el acolo, a devenit un obstacol din cauza caruia era sa cad de vreo 3 ori in ultima saptamana
azi am si cazut. 
rau!
asa ca, sifonata si cu o idee de praf culeasa de pe jos (oare de ce?) am aspirat ca sa pot pune scula la loc

este atat de bine dupa!
am si uitat de durerea de picior....

suntem atat de imaturi in felul nostru de a ne consuma cu gandul ca avem de facut ceva 
ceva ce amanam la nesfarsit, in loc sa il facem atunci, sa ne obtinem  satisfactia si cel mai important, sa nu ne tinem mintea ocupata cu sentimentul de evitare




Comments