memo minus

stiu ce mi se intampla
si cred ca stiu si de ce

voit
totul e neclar, indefinit, neinchis in forme, lasat difuz, intr-un degrade care trece prin toate aspectele vietii pe care le invita sa se inspire reciproc
citesc o stire si in secunda doi uit unde am citit-o sau despre cine era, cel mult retin ideea
aud o melodie si dupa primele acorduri uit cine o canta ... intru insa in starea melodiei, in ritm si sound.
vad o expozitie de pictura din care cel mult retin curentul ..numele autorilor e un adevarat chin
ascult o emisiune sau citesc un ppt ... pe moment, ok. dupa o ora, pa! voi mai fi citit o suta de alte chestii intre timp si isi fac si ele loc...
vad un film. actiunea sau ideea filmului si atat. de ani de zile vreau sa imi notez undeva filmele care m-au marcat - nu pentru mine, nu vreau sa le revad, am de vazut atatea noi, dar mi-ar placea sa stiu sa le recomand - sunt, insa, mereu in punctul in care zic "deja am ratat sute, ce sa ma apuc acum?"
imi propun sa fac ceva maine, poimaine, peste doua saptamani. daca nu am notat in secunda aia, a disparut din orizontul mental si risc sa revina dupa ce e prea tarziu.
merg in oras si citesc un meniu. pana am ajung la finalul paginii uit bauturile de la inceput si tre' s-o iau de la capat ceea ce ii incurca pe chelnerii nerabdatori. ghinion!
citesc un "stiati ca?" la ora 10 si la ora 12 ramane undeva la 20% din el
si colac peste pupaza imi fac si viata grea si mi-am abonat email-ul la toate prostiile din univers (valoroase, e drept, dar foarte multe). ma mai mir ca nu retin tot ce primesc ... pentru ca vreau si aia, si aia, si ailalta, de parca n-as fi auzit de selectie.

nu am probleme cu memoria
ci cu lipsa motivatiei de a ma concentra pe detaliile care inchid evenimentele in context
nici o experienta nu ma intereseaza suficient de mult acum incat sa simt nevoia sa retin elementele care o definesc administrativ
mintea si sufletul isi extrag rezumatele de peste zi si le arhiveaza undeva in comportamentul si felul meu de a fi
am absolut totul cu mine. 
un tablou minunat de culori, mirosuri, sunete si nuante in tuse subtiri sau groase, contururi fine si intretaieri de forme ... nu vreau sa car dupa mine o colectie de nume si date, ci mai degraba o paleta infinita de combinatii cromatice si senzoriale.
si cand spun ca nu am probleme cu memoria am in minte niste detalii pe care unii nici nu le-ar observa dar pe care eu le retin pentru urmatorii ani de zile. sunt lucrurile care ma intereseaza si care se intiparesc automat, restul e detaliu si zgomot de fond.

intrebati-ma ce stare mi-a creat orice...asa cum tin minte oamenii prin prisma felului in care m-au facut sa ma simt tot asa retin experientele datorita starilor prin care m-au facut sa trec.
numai nu ma mai puneti sa va dau nume sau sa vad zic cine, cand, unde!
stiu ce-mi place, nu ce "trebuie"
pentru asta aveti google.

Comments