Playlist

Imaginati-va calatoria cu trenul pe care am experimentat-o cu nu mult timp in urma, intr-o vineri seara dupa o saptamana plina de evenimente, munca si stres.
In stanga mea era un individ care sforia, la doua locuri distanta un grup de domni cantau la chitara niste cantece de drumetie foarte placute, in fata mea era un copilas care extrem de vocal isi cerea dreptul la mancare, mangaieri materne si atentie, si la trei locuri departare o fata, pe fondul ritmurilor muzicale din casti, fredona relativ tare niste acorduri.

Si daca mi-as fi dorit sa nu imi mai aud gandurile nu reuseam mai bine de atat. Am avut orgoliul de a ma crede suficient de "robotizata" incat sa pot sa ma concentrez la cartea pe care o aveam in fata, dar la finalul calatoriei mi-am dat seama ca am dat niste pagini fara insa a retine absolut nimic.

Cu toate acestea, si poate tocmai in spiritul tuturor acestora, viata ne ofera o coloana sonora frumoasa.

Comments